+48 12 442 14 14
Cztery oblicza telekomunikacji

Monitoring

4telecom, jako operator telekomunikacyjny, przygotował innowacyjną na krakowskim rynku usługę internetowego wideomonitoringu jakości HD+. Usługa umożliwia zdalny nadzór przestrzeni wskazanej przez Klienta (biuro, przestrzeń przed budynkiem, parking etc.) Obraz z kamer dostępny jest online na naszej stronie internetowej oraz archiwizowany na serwerach przez okres ok. 7 dni.

 

Charakterystyka Monitoringu

- Jakość: system w 100% opiera się na wysokiej jakości cyfrowym sygnale wizyjnym, profesjonalnych, pięcio-magapikselowych kamerach IP firmy Vivotek oraz obiektywach FUJINON typu Zoom.
- Wygoda: podgląd obrazu z kamer dostępny jest online na dowolnych urządzeniach podłączonych do Internetu (komputery, smartfony, tablety, itp.). Na serwerach tworzone są pliki szybkiego podglądu archiwum, przykładowo szybki przegląd zapisu z jednej doby trwa 2,5 minuty.
- Elastyczność: każdy użytkownik systemu może mieć dostęp do innego zestawu kamer, niezależnie od ich fizycznej lokalizacji, natomiast poszczególni użytkownicy mogą mieć różne poziomy uprawnień.
- Skalowalność: system ma budowę komórkową, która umożliwia projektowanie instalacji dowolnej wielkości oraz niczym nieograniczoną ich rozbudowę w miarę wzrostu potrzeb. Aktualnie system przystosowany jest do obsługi nawet kilku tysięcy użytkowników.
- Bezpieczeństwo: dostęp do świadczonych usług możliwy jest dopiero po bezpiecznym zalogowaniu. Każdy użytkownik systemu dysponuje indywidualnym loginem i hasłem. System rejestruje i przechowuje każdą czynność wykonaną przez użytkownika.